
خدمات ما

اهداف و خط مشی ایپک یولی ارس
“شرکت ایپک یولی ارس” جهت دست یابی به اهداف سازمان و افزایش رضایتمندی مشتریان، نظام مدیریت کیفیت را در سازمان استقرار داده است. در این راستا با بهره گیری از گروه مجرب و متخصص، مدیران توانمند جهت ارائه خدماتی ایمن، سالم و مطابق با استانداردهای جهانی گام برداشته است که استمرار این مقوله و شیوهی فعالیت در آن رضایت متوازن کلیه ی ذینفعان خود را تضمین کرده است. رویکرد مشتری مداری با جلب رضایت مشتریان از طریق شناسایی و درک نیازها و انتظارات آنها و انجام تعهدات و ارائه خدمات مطلوب. افزایش سهم بازار و ارائه خدمات بیشتر از طریق ارتباط موثر و کارا با مشتری. بازنگری مستمر و بهبود در فعالیت و ارتقا سیستم ها و فرآیندهای شرکت.
با توجه به اينكه تحقق اين اهداف تنها با آگاهي ، همدلي و همكاري همكاران در تمامي سطوح سازماني امكان پذير است ، لذا اين خط مشي به همراه ارائه آموزشهاي لازم به پرسنل ابلاغ شده و از نظر تداوم ، تناسب ، كفايت و بهبود مستمر اثربخشي مورد پايش و بازنگري قرار مي گيرد.
